Szüksége van egy jó logóra?
Nézzen körül a 2D Grafika referenciái között, hogy meggyőződjön róla:
jó helyen keresi!
Itt személyre szabható, eladó logókat talál
5 logó ebben a kategóriában
11 logó ebben a kategóriában
A logótervezés szempontjai
A logó nem eseti megjelenésre törekszik, nem ideiglenes vizuális lelemény, hanem egy olyan nyelvrendszer legfontosabb eleme, amely valamely vállalkozás hitelesítését, tevékenységének, szellemiségének bemutatását vállalja
- Esztétika:
A legegyszerűbb emblémák a legkönnyebben megjegyezhetőek. Nálam a tervezés mindig az adott célcsoport és a megrendelő ízlésének tanulmányozásával kezdődik. A szerkesztés folyamán arra törekszem, hogy minél kevesebb eszközzel minél többet mondjak el. Egy jó logónak egy hirdetési felületen száz másik közül is ki kell tűnnie.
- Tartalom:
Bármilyen vizuális jel csak akkor teljes, ha formái, esztétikai meggondolásai valamilyen gondolat hordozására vállalkoznak. A jó logó „epigramma”: rövid és csattanós.
- Használhatóság:
Ez egyrészt a fogyasztó számára fontos: kis méretben is olvasható, kontrasztos, minél kevesebb szöveges információt tartalmaz, megjegyezhető, figyelemfelkeltő; másrészt a kivitelezők számára: könnyen legyártható továbbítható, minden nyomdai eljárással, könnyen reprodukálható.
- Jogi vetület:
A logó megvásárlásakor a 2D Grafika lemond a szerzői jogról. Ellenkező eseteben viszont mindent megtesz a szellemi termékének megvédésére.
A jó logó csak akkor drága, ha a megrendelő nincsen tisztában saját tevékenységével, nevével, elvárásaival és fogyasztóinak körével.