Kérjük szánjon egy kis időt adatvédelmi tájékoztatónk elolvasására, és az adatvédelmi beállítások megadására
design

Logótervezés


Szüksége van egy jó logóra?

Nézzen körül a 2D Grafika referenciái között, hogy meggyőződjön róla: jó helyen keresi!
Itt személyre szabható, eladó logókat talál
 

Turizmussal, természetvédelemmel kapcsolatos logók

 
Pisztráng kör logó
Szigetközi Natúrpark logó
SZITE logó
AGUM logó
További 5 logó ebben a kategóriában

Szolgáltatások logói

 
Arrabona ügynökség
Korrekt adatok
dszungelország logó
Sas és Kos logó
További 25 logó ebben a kategóriában

Ipari, kereskedelmi, mezőgazdasági vállalkozások logói

 
Interhorse logó
Sáppusztai logó
Martinyak ital logó
Vitál faház logó
További 5 logó ebben a kategóriában

Eészséggel, sporttal kapcsolatos logók

 
Naturstar logó
Laserderm logó
Sziluett logó
Ökopark termék logó
További 8 logó ebben a kategóriában

Oktatással, kultúrával kapcsolatos logók

 
Tehetség alapítvány logó
ZfDr logó
Arrabona stúdió logó
Bezeredj kastély logó
További 8 logó ebben a kategóriában

Fesztiválok, események logói

falubájk logó
Petrezsirom fesztivál logó
Tájevező verseny logó
Vármegyék bora fesztivál logó

Intézmények, egyesületek logói

Leader logó
Szigetköz TDM logó
Dunasziget 50
Ötsziget egyesület logó

További 5 logó ebben a kategóriában



A logótervezés szempontjai

A logó nem eseti megjelenésre törekszik, nem ideiglenes vizuális lelemény, hanem egy olyan nyelvrendszer legfontosabb eleme, amely valamely vállalkozás hitelesítését, tevékenységének, szellemiségének bemutatását vállalja
 
  • Esztétika:
    A legegyszerűbb emblémák a legkönnyebben megjegyezhetőek. Nálam a tervezés mindig az adott célcsoport és a megrendelő ízlésének tanulmányozásával kezdődik. A szerkesztés folyamán arra törekszem, hogy minél kevesebb eszközzel minél többet mondjak el.  Egy jó logónak egy hirdetési felületen száz másik közül is ki kell tűnnie.
  • Tartalom:
    Bármilyen vizuális jel csak akkor teljes, ha formái, esztétikai meggondolásai valamilyen gondolat hordozására vállalkoznak. A jó logó „epigramma”: rövid és csattanós.
  • Használhatóság:
    Ez egyrészt a fogyasztó számára fontos: kis méretben is olvasható, kontrasztos, minél kevesebb szöveges információt tartalmaz, megjegyezhető, figyelemfelkeltő; másrészt a kivitelezők számára: könnyen legyártható továbbítható, minden nyomdai eljárással, könnyen reprodukálható.
  • Jogi vetület:
    A logó megvásárlásakor a 2D Grafika lemond a szerzői jogról. Ellenkező eseteben viszont mindent megtesz a szellemi termékének megvédésére.

A jó logó csak akkor drága, ha a megrendelő nincsen tisztában saját tevékenységével, nevével, elvárásaival és fogyasztóinak körével.